Tijd om te stemmen!

Als student aan de UU heb je vast een mening over het onderwijs dat je krijgt. Misschien wil je dat hoorcolleges standaard worden opgenomen; dat het eten in de kantine goedkoper moet worden of dat er meer stopcontacten in collegezalen moeten komen. Maar in je eentje is het lastig om je stem te laten horen.

Daarom zijn er de medezeggenschapsraden die op alle niveaus van de universiteit voor jouw belangen opkomen! Als student aan de faculteit sociale wetenschappen komt de faculteitsraad op voor studenten wat betreft kwesties op facultair niveau. De Universiteitsraad doet dit op universitair niveau. En jij hebt wat te zeggen over wie er in die raden terecht komen!

Op 13, 14 en 15 mei kun je stemmen op de kandidaten van de faculteitsraad en universiteitsraad. Wil jij jouw mening vertegenwoordigd zien? Ga dan stemmen!

Dit doe je door op 13, 14 en 15 mei online je stem uit te brengen: https://www.uu.nl/stem/

Hieronder stellen we de kaniddaten van de faculteitsraad voor:

Lieve stemgroetjes,