Jaarstart

Beste lezer,

De afgelopen maand heeft de studentgeleding van de Faculteitsraad een hoop nieuwe dingen mogen ervaren. De eerste vergadering met ons zevenen, de eerste agenda voor de faculteitsraad vaststellen, het eerste overleg met de personeelsgeleding, de eerste ontmoetingen met de andere Inspraak! organen bij de opleidingsvergaderingen én natuurlijk de eerste Faculteitsraad vergadering.De Faculteitsraad staat op de trap van het academiegebouw.

We zijn officieel van start gegaan op de introductiedag op 8 september, waar we samen met de personeelsgeleding en het faculteitsbestuur elkaar hebben leren kennen door onder het genot van een heerlijk verzorgde lunch te raden welke voorwerpen bij welke persoon hoorde. Daarnaast hebben we een informatieve presentatie gehad van de directeur Frank Jan over het facultair verdeelmodel en van de assessor Nienke over haar jaarthema’s.

Op 12 september was het dan tijd voor de eerste Faculteitsraadvergadering van het jaar. We hebben mogen meepraten over onderwerpen als de selectieprocedure voor Psychologie, de uitkomst van de PhD enquête en de toekomst van de elecitves bij de academische masters. We hebben allemaal enorm genoten van deze eerste cyclus en nu we de smaak te pakken hebben, kijken we enorm uit naar de rest van het komende jaar!

Daarnaast hebben we ook nagedacht over de thema’s waar we ons dit jaar mee bezig willen houden. Onze conceptplannen voor de jaarthema’s gaan we in de tweede Faculteitraad op 10 oktober (Martinus J. Langeveldgebouw E3.14, je mag altijd een van de FR vergaderingen bezoeken!) presenteren, dus daar kun je in de volgende blog alles over lezen!

Lieve vergadergroetjes,