Faculteitsraad FSW

Inspraak Promoweek recap

Vorige week was de Inspraak! promo week. Een week helemaal in het thema van de zichtbaarheid van de medezeggenschap. We hebben met z’n allen heerlijk uitgepakt met thee, koffie, koekjes en natuurlijk het mokken schilderen!

Koffie, thee en mokken

Vijf studenten staan om een groot whiteboard heen. Een student schrijft iets op het bord. Een andere student houd koekjes op een bord vast en weer een andere student houd flyers van de Inspraak vast.

Maandag stond de Inspraak! bij de ingang van het Langeveldgebouw klaar met koffie, thee en koekjes om te kletsen met iedereen die langs liep en vijf minuutjes over had. Iedereen kon op het grote bord hun ideeën voor hun opleiding of de hele faculteit opschrijven die de leden van de Inspraak weer kunnen meenemen.

Foto van studenten die in de evenementruimte aan ronde tafels zitten en mokken aan het versieren zijn

Op woensdag zijn we met z’n allen mokken gaan versieren. Iedereen was de hele middag welkom in de evenementenruimte om te kletsen over het onderwijs en zich van hun creatieve kant te laten zien. Met muziek op de achtergrond en onder het genot van drinken en snacks hebben we de mooiste creaties voorbij zien komen.

Kortom: een geslaagde promoweek!

Lieve koffiegroetjes,

Britt, Lynn, Maartje, Mel, Ming, Rik en Ylana